بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 6 ديسمبر 2013

مقترح لعناوين دورة تسويية باللغتين

Diploma in E-Marketing
دبلومه التسويق الاليكترونى

Diploma in E-Marketing
Training course in E-marketing
Course Objectives:

This course is designed to:
1. Definition-mail marketing
2. Training on how to use the software front page for web site design
3. Benefit from the program in the field of marketing products online
Beneficiaries of the session:
1. Staff and heads of departments in companies in general
2. Managers and staff of Sales and Marketing
 
Topics of the session:

1. E-marketing
2. Planning and development of products online
3. Online marketing services
4. Pricing of products sold online
5. Electronic distribution via the Internet
6. Promotion-mail via the Internet
7. Understanding of the basic requirements to start an online business.
8. Description begin to start funding the activities of large e-business or e-Project.
9. Description of the issues and methods of transforming the organization into e-business.
10. Describe the process of getting on the Web sites and building assessment and add options.
11. Understanding the importance of providing content management and describe how to achieve
12. Evaluation of sites on the Internet such as impressions, and guidance, consistency, and performance.
13. Understanding how search engine optimization helps in getting a high-quality online
14. Understanding how to make some of the key foundations of e-Services
15. Understanding the process of building productive pages on the Internet.
16. Be able to build productivity pages on the Internet with templates.

Course length:

30 hours of training.
دبلومة التسويق الالكتروني
دورة تدريبية في التسويق الالكتروني
أهداف الدورة :
تهدف هذه الدورة إلى :
1. التعريف بالتسويق الالكتروني
2. التدريب على كيفية استخدام برمجية front page لتصميم المواقع الالكترونية
3. الاستفادة من البرنامج في مجال تسويق المنتجات عبر الانترنت

المستفيدون من الدورة :
1. الموظفين و رؤساء الأقسام في الشركات بشكل عام
2. مدراء و موظفو قسم التسويق و المبيعات

مواضيع الدورة:

1. التسويق الالكتروني
2. تخطيط وتطوير المنتجات عبر الانترنت
3. تسويق الخدمات عبر الانترنت
4. تسعير المنتجات المباعة عبر الانترنت
5. التوزيع الالكتروني عبر الانترنت
6. الترويج الالكتروني عبر الانترنت
7. فهم المتطلبات الأساسية للبدء في الأعمال التجارية عبر الإنترنت.
8. وصف الشروع في التمويل لبدء أنشطة الأعمال التجارية الإلكترونية الكبيرة أو المشاريع الإلكترونية.
9. وصف القضايا وأساليب تحويل المنظمة إلى الأعمال التجارية الإلكترونية.
10. وصف عملية الحصول على مواقع الانترنت وتقييم بناء وإضافة الخيارات.
11. فهم أهمية توفير وإدارة المحتوى ووصف كيفية تحقيقه
12. تقييم المواقع على شبكة الإنترنت مثل الظهور ، والتوجيه ، والاتساق ، والأداء.
13. فهم كيف يساعد محرك البحث الأمثل في الحصول على موقع على الانترنت عالية الجودة
14. فهم كيفية تقديم بعض الأسس الرئيسية للخدمات الإلكترونية
15. فهم عملية بناء الصفحات الانتاجيه على الانترنت.
16. تكون قادرة على بناء الصفحات الانتاجيه على الانترنت مع قوالب.

ليست هناك تعليقات: