بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 7 ديسمبر 2013

كيف اكون اخصائى تسويق الكترونى؟

Advantages of interrogation 
Take advantage of tools from the five interrogative? And when? And where? And why? To 
understand why more and urged him to talk Use How?? 2 - Dialogue preferred to any person in the world is the same, function and hobbies 3 - Understand your customer's wishes Favorites.


There are three types of companies that make those things happen and those that watch things and it's happening and those that wonder what the marketing plan must occur to make things happen! And the presence of well-defined marketing plan


How do I create an electronic marketing specialist?

What is eMarketing and how is it better than traditional marketing?

التسويق والى حد كبير قد حول إلى الأبد في شكل أو آخر. منذ ذلك اليوم، عندما بدأت لأول مرة تجارة البشر مهما كان أنهم التداول الأولى، وكان هناك تسويق. وكان تسويق هذه القصص التي استخدموها لاقناع غيره من البشر أمام التجارة. قد تأتي البشر شوطا طويلا منذ ذلك الحين،(حسنا، فإننا نود أن أعتقد أن لدينا
 والتسويق لديه أيضا لقد تغيرت أساليب التسويق وتحسينها، ولقد أصبح الكثير أكثر كفاءة في سرد القصص لدينا الكثير من الرسائل فى التسويق لدينا هناك. التسويق الإلكتروني هو نتاج لقاء بين تكنولوجيات الاتصال الحديثة، ومبادئ التسويق القديمة أن البشر لم تطبق دائما قال ذلك،
 فإن تفاصيل معقدة إلى حد معقول ويتم التعامل مع أفضل قطعة قطعة. لذلك قررنا أنكسر كل شيء إلى أسفل ومعالجة واحدة أجزاء في وقت واحد. هذا الأسبوع سنكون تبحث في"ما" و "لماذا" من ماركيتينغ، يحدد المزايا ومشيرا إلى الكيفية التي تختلف عن أساليب التسويقالتقليدية
   في نهاية هذه السلسلة نحن واثقون تماما سيكون لديك كل ما تحتاجه لسرد افضل قصص التسويق وسيكون لديك كل ما تحتاجه لسرد افضل قصص تسويق
Marketing has pretty much been around forever in one form or another. Since the day when humans first started trading whatever it was that they first traded, marketing was there. Marketing was the stories they used to convince other humans to trade. Humans have come a long way since then, (Well, we like to think we have) and marketing has too.
The methods of marketing have changed and improved, and we've become a lot more efficient at telling our stories and getting our marketing messages out there. eMarketing is the product of the meeting betweenmodern communication technologies and the age-old marketing principles that humans have always applied.
That said, the specifics are reasonably complex and are best handled piece by piece. So we’ve decided to break it all down and tackle the parts one at a time. This week we’ll be looking at the "what" and "why" of eMarketing, outlining the benefits and pointing out how it differs from traditional marketing methods.
By the end of the series we're pretty sure you'll have everything you need to tell better marketing stories

What is e-Marketing?


بساطة شديدة وضع التسويق الإلكتروني أو التسويق الإلكتروني يشير إلى تطبيق مبادئ وتقنيات التسويق وعبر وسائل الاعلام الالكترونية وعلى نحو أكثر تحديدا الإنترنت. و قد وضع ماركيتينغ شروط  التسويق عبر الانترنت . والتسويق عبر الإنترنت كثيرا ما كان متبادل، وكثيرا  ما يمكن اعتباره مرادف له .
التسويق الإلكتروني هو عملية تسويق العلامة التجارية باستخدام شبكة الانترنتبل تشمل تسويق رد مباشر وعناصر التسويق غير المباشر، ويستخدم مجموعة من التقنيات لمساعدة الشركات على الاتصال لعملائها.
من قبل مثل هذا التعريف، التسويق الإلكتروني يشمل جميع أنشطة الأعمال التجارية تجري عبر الإنترنت في جميع أنحاء العالم وذلك بهدف جذب الأعمال الجديدة، والحفاظ على الأعمال الحالية وتطوير علامتها التجارية  .

Very simply put, eMarketing or electronic marketing refers to the application of marketing principles and techniques via electronic media and more specifically the Internet. The terms eMarketingInternet marketing and online marketing, are frequently interchanged, and can often be considered synonymous.
eMarketing is the process of marketing a brand using the Internet. It includes both direct response marketing and indirect marketing elements and uses a range of technologies to help connect businesses to their customers.
By such a definition, eMarketing encompasses all the activities a business conducts via the worldwide webwith the aim of attracting new business, retaining current business and developing its brand identity.

Why is it important?


عندما تنفذ بشكل صحيح، يمكن أن العائد على الاستثمارReturn On Investment (ROI) من التسويق الإلكتروني أنتتجاوز بكثير من استراتيجيات التسويق التقليدية.
سواء كنت من "الطوب وقذائف هاون" أعمال أو قلق العاملة بحتة على الانترنت، والانترنت هيالقوة التي لا يمكن تجاهلها. يمكن أن يكون وسيلة للوصول إلى الملايين من الناس كل عام. انها في طليعة من إعادة تعريف طريقة تفاعل الشركات مع عملائها.

When implemented correctly, the return on investment (ROI) from e-Marketing can far exceed that of traditional marketing strategies.
Whether you're a "bricks and mortar" business or a concern operating purely online, the Internet is a force that cannot be ignored. It can be a means to reach literally millions of people every year. It's at the forefront of a redefinition of way businesses interact with their customers.



كيف يقوم الأخصائي بإنشاء وتنفيذ استراتيجيات فعالة للتسويق الرقمي لتشمل التحديثات على شبكة الإنترنت، وسائل الاعلام الاجتماعية، والتسويق الإلكتروني؟

How does a specialist establishment and implementation of effective strategies for the digital marketing to include updates on the Internet,social media, and e-marketing?
0

ليست هناك تعليقات: